Jahajaa

Då var vi där igen, när jag återigen vart dålig på att uppdatera min blogg, MEN har fakt rätt schyssta ursäkter denna gången:)
Jag har varit hos min mamma ett par dagar, däför min kusins barn skulle döpas:) just ja, skulle lägga in bilderna fårn dopet med...suck!
jaja, sen har jag varit sjuk, men då tänker kanske " meeh, då har hon väl kunnat blogga lite om hon ändå bara legat i sängen?" Neppp, där har ni fett fel,  det är så att min kära pappa skulle leka mekaniker och "laga" vårt internet, men kopplade allting fel så det inte funkade!´dessutom var jag typ dödssjuk...låg i sängen o såg mitt liv passera revy...hemskt! Men nu när jag är frisk så lagade jag vårt internet:D
humm...vad händer annars då sen sist...
har varit på dop, varit dödssjuk, bokat tid för tatuering( 14 dec), Robin har köpt en fin bil som jag inte får köra (bild kommer sen).
har fakt köpt två falskor Asti "champagne" som jag ska ha på nyår:) Ute i god tid?! Jappp, men förra året var dom slut när jag skulle ha...dom kan lika gärna stå på mitt rum som på dears hyllor ju!


Over and out!
Puss o kram!



:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

great! då delar du med dig va?

asti ...mmmmm!

2009-11-26 @ 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0