Lalalaa....

"Du är fin, söt,charmig, snäll,trevlig,rar och underbar! Glöm inte det!! KRAMAR!" - Mamma!
Min mamma är underbar o världens bästa!
Tycker det är så synd att vi inte bor närmare varandra. Jag saknar henne o min andra familj  nåt djävluskt!
Men jag o Robin har bestämt oss för att åka dit när vi kommit hem från Sunny Beach:)
Jaa just det, för er som inte visste det, vi åker till SUNNY BEACH PÅ LÖRDAG :D :D :D
Ska bli så skönt att komma iväg...bara tänka på sig själv ett tag :)
Så idag får det bli ett kort inlägg, jag måste nämligen tvätta o betala räkningar o sånt tråååk!
Iväll ska jag jobba lite, bada i Halmstad o äta Kinamat vill säga ;)
Fy faaaan, vad det blåser ute :O har gjort det nu i två dagar...regnar gör det med!
Sommaren är nog slut...tur jag åker utomlands snart, förlänga sommmaren lite :D


Over And Out!
Puss o Kram
!

Jag har nog fått semestermage, fast jag jobbat hela sommaren :/

Kommentarer
Postat av: mor

Ha en alldeles underbar resa nu min älskade dotter och njut och ta hand om dig och Robin1 Det är du värd efter sommarens slit! Välkomna hit sedan!

2010-08-25 @ 21:17:15
Postat av: Julia

Åhh gud så härligt :D Sola och bada lite åt mig med :D :D

2010-08-26 @ 18:10:40
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: Therese

Whoho! Porrig bild. ;)

2010-08-27 @ 21:46:10
URL: http://theresejornbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0