livet har sina goda stunder!

oj oj oj...nu är det länge sen jag skrev här!
Sommaren är snart slut och jag tänkte sammanfatta min sommar lite kort...
Jobb, Liseberg, Jobb, Födelsedag, Jobb, Alkohol, Jobb och jobb!
Som ni ser har jag jobbat rätt mkt :)
Känns fakt helt okej, så här i efterhand, för det märks ju på lönekontot att man jobbat, vilket alltid behövs. Pengar alltså. Och jag har ju fakt hunnit med en del roliga saker med:)
Jag har också köpt nya saker till bilen så nu är den riktigt fin :D Robin har dessutom tonat rutorna, blev skit bra :D men den måste lagas nästa lön som kommer, den knakar och låter skumt:S
Men det fixar dansken ;)
Snart åker vi till Sunny Beach med:D bara 25 dagar kvar, typ:D
Det ska bli så fruktansvärt skönt och bara åka iväg o tänka på sig själv en vecka, inga krav, inget gnäll!
Dessutom får jag ha Robin för mej själv, en HEL jävla vecka!
För att även om vi har sett varje dag i sommar, så har vi inte umgåtts!
Han har ju haft semester tre veckor o jag har jobbat. Och sen vill han ju såklart umgås med sina kära små vänner, vilket han såklart får:)
Därför tar jag vara på dom små stunderna vi har tillsammans, tex när vi duschar eller innan man somnar, eller innan man kliver upp eller när vi åker bil( vi gör det rätt ofta, jag tänker så mcyket då och jag får så mycket sagt) <3
Nehe, nu är det dags att sova, jobba hela dagen imorrn igen ;)

Over and Out!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0