Ser jag verkligen ut som en häst eller en kille?! :/

jag vet, jag är inte snyggast på jorden. Jag vet, jag har gjort massa dumma grejer.
Men bara för det behöver väl inte bete dej som ett svin mot mej?!
Alla har gjort dumma saker, du gör det genom att vara dum i huvudet mot mej!
Jag kan inte få det ogjort som jag har gjort, men jag står för det och säger att: Javisst, det var en dum grej och jag ångrar det. Förlåt! Mer kan jag inte göra.
Det senaste året har varit väldigt konstigt...jag har förlorat minst 3 av några som jag kallade vänner förut. Bästa vänner till och med. Men helt plötsligt duger man inte längre. Det allra värsta är att dom inte säger varför. Bara slutar höra av sig...
o andra sida har fått en väldigt bra vän, Fanny! Vi har kommit varandra jätte nära dom senaste månaderna vilket jag är mycket glad över :) Hon och Robin gör att jag orkar med allt skit som man får höra hela tiden.
Dom verkar vara dom ända som står och tar emot mej när jag faller <3
Sen det här med uteseende...varför är det så jävla viktigt för folk att säga när nån är ful o så?!
Jag fattar det inte...nu säger jag inte att jag tycker att alla människor är snygga, men jag låter iaf bli att säga det till dom! Håller det för mej själv...
Jag har fått höra så mycket elaka saker om mitt utseende, varför? är jag verkligen så jävla vidrig?! o äcklig och ful?! Isf borde jag kanske göra er en tjänst att försvinna så ni slipper gå runt o må så dåligt att ni måste spy galla över mej?! för det är precis vad ni gör när ni skriver sånt!
Får man höra en sak tillräckligt många gånger så tror man tillslut på det...
Min mamma har en gång lärt mej:
Har du inget snällt att säga så kan du lika gärna vara tyst!
Det är fan sant!!

Jag hade ju bestämt mej för att detta skulle bli en bra o glad blogg.
Men var tvungen att skriva av mej lite...!
Ajaa, ska ut o gå nu iaf:)

Over and Out!
Puss o kram!

En bra dag! <3
<3

Mitt allt...ingen Robin ingen Malin <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Ta inte åt dig, du är fin som du är :)

Å jag håller med din mamma :)



<3

2010-08-18 @ 12:17:03
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: din tös;)

:D<3<3<3 tack hjärtat

2010-08-18 @ 14:24:25
Postat av: Mamma

Jag gick på en föreläsning en gång där budskapet var" Det du tycker och tänker om andra säger en hel del om dig själv"- Det gick ut på att det man oftast retar sig på eller störs av något hos andra är något som man ser som en brist hos sig själv. Typ kaxiga, framåt människor stör man sig på bara för att man inte själv vågar vara sådan...påpekar man hur någon ser ut är det för att man inte är nöjd med sitt eget utseende osv..Så tänk på det nästa gång någon säger nåt dumt..de har sina egna komplex att jobba och "störs" därför att hur du ser ut eller är...Det är inte dig det är fel på det är dem! Försök att inte ta åt dig även om det kan vara svårt men det är de som har problem! Du är fin, söt,charmig, snäll,trevlig,rar och underbar! Glöm inte det!! KRAMAR!

2010-08-20 @ 10:10:29
Postat av: A

Jag tycker att du är väldigt fin, synd bara att vi ses så sällan... Ta åt mig av de du skriver.. Hoppas att vi ses nån dag vackra du!!



2010-09-24 @ 11:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0