Hallå julkänlsa var är du?!

Har verkligen inte haft tid att uppdatera nu på sista tiden eftersom vi har flyttat...bilder kommer här nedanför :)
har vart mycket o tänka på o göra. Men nu är iaf det allra mesta färdigt, bara lite i sovrummet kvar!
Så, när jag inte har fixat med lägenheten har jag jobbat.
Precis som jag skagöra i helgen, hela helgen jobbar jag :( känns skit tråkigt så jag vill bara att denna helgen ska gå så fort som möjligt. Helst försvinna ut i rymden eller nåt...
nån julkänsla har jag inte heller men what to do?
Imorrn ska vi en runda till pappa iaf, o äta lite julmat innan jag beger mej till jobbet. På kvällen sen ska vi ut till Killhult o leka nåt julklapps spel:) Jag har köpt världens bästa 100:- grej :D
Ikväll ska jag spela BingoLotto med Fanny, hon bjuder också på tacopaj! Mumma :)

Nehe, dags att diska lite innan Robin kommer hem, sen ska vi iväg o handla lite...
Tänkte försöka göra en liten årskrönika nån gång nästa vecka :)

Over and Out!
Puss o kram!
God Jul på er!

         
Sovrummet!
          
Hallen!
          
Vardagsrummet!

Vardagsrummet!

Vardagsrummet!         
         
Badrummet!

Köket!        

Köket!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser ju jättefint ut i er nya bostad...Hoppas ni kommer att trivas bra där! Vi kommer ner i vår och kollar läget...puss puss

2010-12-23 @ 14:58:30
Postat av: Johanna

Jisses vad snyggt! Älskar köket :D

2011-01-13 @ 12:10:03
URL: http://engbergan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0