bortglömd?

återigen har det gått lång tid mellan inläggen...sorry!
Inte för att det är nån som bryr sig men..aja.
Jag har jobbat mkt nu på sista tiden och då varit hos Robin, så har inte orkat, haft tid lr lust att uppdate!
Just nu sitter jag på mitt rum o gör ingenting! Bara är...tråkigt som fan!
Robin är på Ekebofestivalen, det var bestämt sen förra året att jag skulle med, men neeej...Malin jobbar!!
Precis som förra helgen (midsommar) och precis som på Country festivalen o precis som dan efter stadsfesten o precis som när vi ska på Diggiloo! DET SUGER! men det som suger mest är att vi inte får byta pass med varandra...
Ajaa...thats life when it sucks the most!
Blir väl att slänga sig i sängen snart o kolla på ännu fler avsnitt av Svensson Svensson...sjukt grymt bra serie:D
Meen jag saknar Robin så mkt att jag nästan dör! ( med betoning på nästan)
Jag vill ringa o prata med han hela tiden men går ju inte...vill inte vara nån jävla svartsjuk flickvän som bara förstör! Men jag är svartsjuk...jag vill inte att han ska vara med nån annan...men tänk om han är det?
Det kan jag ju inte veta...usch! Jag tänker alldelens för mkt!
Ska nog åka ner på stranden en runda nu!
Föresten så är pärlan såld nu :'( men han har ersatt henne med en väldigt fin V70 ist :D
Dock är den lite sjuk, så imorrn blir den hämtat o ska till doktorn! :) sen jävlar så ska det åkas :D
Fast den slår inte Pärlan, det är det inget som gör :D
Tänk hur mkt en bil kan betyda? Hon var ju inte ens min...jaja...

Over and Out!
Puss o Kram!
Älskar min Robin <3<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma bryr sig i alla fall och läser gärna dina inlägg även om det inte är för mig du skriver i första hand. Tänk på vad bra det är att du får jobba och tjäna pengar även om det sammanträffar med annat...utan pengar är ju livet ännu tråkigare..och varför skulle Robin vara med någon annan när han har dig..Världens bästa Malin? Kram o puss och gaska upp dig lite..tänk positivt, le och var glad!

2010-07-05 @ 20:53:12
Postat av: Frida

Hade du vatt på bbg hade jag gärna bytat ngt pass med dig :) <3 varför får ni inte byta?:/ kasst ju..

Klart han inte är med ngn annan! Snart är det ju karsefors då är du väl ledig??:)

Pussis

2010-07-05 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0