smarta saker i vardagen...

tänk så mkt smarta saker det finns här i vardagen, som man inte tänker på, men smarta är dom:)
Ska skriva upp ett par saker som jag verkligen diggar...

* Farthållaren i bilen: underbar liten knappt som jag använder OFTA! Dock har jag den inte i min bil, men men...

* Den-lilla-spaken-på-bensinpumpen-som-håller-in-handtaget: skit praktisk, så slipper man stå o hålla i den, perfa när man ska fylla tanken o det är skitkallt ute, kan man ha händerna i fickan istället.

* Konverastioner på telefonen: Så slipper man gå mellan mapparna; Inkorg o Skickat. Blir det lixom mer som på msn.

* Regnsensor: riktigt nice uppfinning! Det har jag på min bil iaf!!

* Självscaning på Ica Maxi: Inte bara roligt utan smidigt med, om man slipper packa upp det igen vill säga!


Alltså, när jag tänkte ut att jag skulle skriva ett sånt här inlägg så kom jag på MASSA saker att skriva, men nu står det helt stilla:S Men kommer ni på¨fler saker hör av er :)

Over and out!
Puss o kram!


Egobilder är niiice:) speciellt om dom är på mej ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag diggar "den-lilla-spaken-på-bensinpumpen-som-håller-in-handtaget"! Och hey, sms-konversationer is the shit! :D

2010-06-18 @ 17:35:48
URL: http://engbergan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0