Gaaahh!

Jag blir så trött på mej själv! Jag hatar mej själv när jag är så här...finns det nånstans man gå för att bli normal?!
Jag måste skärpa till mej, kan nån ge mej en käft smäll o skrika åt mej att skräpa till mej?!!
Jag borde vara välrdens lyckligaste...men det är jag inte! och detta beror enbart på mej själv! Jag tänker för mycket, på allt o alla hela tiden! Vad kan man göra för att göra sig själv lycklig?!
Trött blir jag och arg är jag och tvärtom! kommer det bli bättre när vi flyttat?! Hoppas det...jag vill tro det iaf!

Ska iväg o simma lite med Jenny nu! Jenny är en sån människa man bara kan vara med, inga krav bara vara! Sånt gillar jag! Jag gillar Jenny! :)

Over And Out!
Puss o Kram!
Robin <3


Vackert?! Mycket... önskar att jag kunde vara lika vacker...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag skulle tro att du är alldeles högst normal i din onormalitet! :) Att man känner sig arg, trött, ledsen hör liksom till de känslor en människa har även om man väntar på något roligt och spännande som att flytta! Du jobbar och blir trött, vilket kan göra att du blir irriterad och arg, sen blir du frustrerad för att du är arg och så späs det på...Så länge du fortfarande kan känna glädje inför någonting och skratta och vara nöjd över en god vän så är allt bara fullkomligt normalt! that´s life..no more no less! Grubbla inte så mycket, ta livet med ett leende även om det inte ler tillbaka alla gånger och tänk på att ditt leende kan sprida sig! Sen kan jag fortfarande inte låta bli att be dig fundera på VAD du äter och dricker och om det har något samband med dina humörsvängningar! Eller om det är i samband med något annat!Skriv i en kalender när det händer så kanske du ser nåt sammanhang...

Att deppa är normalt så länge det inte inkräktar på vardagslivets göromål i alltför stor utsträckning! Tänk positivt och le så mår du bättre! Puss puss mammas hjärtegull! KRAMAR!!

2010-11-10 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0