Onödigt vetande!

Tänkte göra en liten lista över små saker som gör mej glad o små saker som gör man oglad!

Glad.
- När jag får köra Robins bil!
- När Robin skicka gulliga sms!
- När det kommer en bra låt på radion!
- Fest!
- När man hör en Ny låt som är awesome!
- Nytvättade kläder!
- När Charlie ligger som en fotboll o sover!
- När Alvin skrattar!
- God Mat!
- Att få vakna upp en ledig dag bredvid Robin!
- Att få åka bil med Robin!
- Solsken!
- När man gör sig i ordning för fest o allting blir så jävla bra!

Oglad.
- När jag inte får köra Robins bil, fast han lovat!
- När Robin inte svarar på mina sms!
- När det kommer en bra låt på radion, precis när man ska parkera bilen.
- När det är reklam på alla kanaler samtidigt.
- När det spelas dålig musik på alla kanalerna samtidigt, typ Robyn, Duffy eller Nickelback - Rockstar!
-  Dåligt väder!
- När man gör sig i ordnig för fest o allting blir så jävla dåligt!
- Att behöva tanka!

Tjaa, det var väl typ det jag hade o förmedla för den här gången :)

Snart flyttar vi...18 dagar kvar! Lovely :)

Over and Out!
Puss o Kram!

En Kväll som gick i lyckans tecken :)


Riktigt bra skit :)

Nästan ännu bättre skit :D

Kommentarer
Postat av: Julia

jag gillar den sista gladsaken :D Att man gör sig i ordning till en fest å allt blir bra :D En sån liten skitsak egentligen gör än super duper glad :D Å kvällen brukar ofta bli bra då :D :D

2010-11-22 @ 11:06:50
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: Idan

åh tack för tipset! :) Ska testa det!

God Jul!

2010-12-23 @ 09:24:17
URL: http://idans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0