Lilla Jönsson ligan...

Jahopp...nu har snart denna veckan gått! OBS, jag skrev snart ;)
Denna vecka har jag jobbat, jobbat o jobbat! Gott...känns fakt riktigt bra. Pengar behövs alltid! Spec när man ska flytta...ihh! ska bli riktigt skönt...1 dec är jag inte längre Veingebo utan Vallberga/Ränneslövsbo :D
Så nu blir det att spara så mycket pengar som möjligt.
Jaha, till helgen har jag massa kul planerat. Hoppas att går i lås nu :)
Men imorrn ska jag iaf börja dagen med att jobba, sen är det som vanligt babysim med Jenny o Alvin. Sen FEST på kvällen med Malin :D
Lördagen ska jag spendera i sängen o sen på Ekebo med Marika o Co :D
It will be a KICK-ASS-AWESOME- HELG!
Nu ska jag springa in o kissa sen slänga i igång Lilla Jönsson Ligan o Corn Flakes Kuppen :D
Grabbarna Grus kollar på Iron Man 2....inte så värst spännandde fakt!
Aah, just det, jag råkade backa på en cykel idag...eeh, sorry?!
hahaa, cyklar är ändå sjukt töntiga ;)

Over And Out!
Puss o kram!

Dock ska jag fakt se den på DVD :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0