Massa saker på gång!

Har så mycket i huvudet o så mycket på gång att jag fakt inte kommer hinna eller orka blogga nu på ett tag...
Jag o Robin håller på att planerar och fixar för fullt inför flytten. Det är kul men samtidgt väldigt stressande inombords. Har dessutom fått mycket jobb nu på sista tiden! Skönt med ändå drygt när man har tusen andra saker att göra, håller dessutom på att bli förkyld :/ men det är bara att bita ihop o visa att man är en kvinna :D
Men jag vet iaf att det här med flytten kommer bli awesome :) Det känner jag på mej!
Har en sån skön känsla inom mej nu för tiden...tror det kallas kärlek! :)
O nästa helg den 22-24 okt åker jag o Robin upp till Dalarna och hälsar på mamma o co :)
Saknar dom så det gör ont!! Börjar dessutom få abstinens av mamma mat... :D
Dags att ladda om för jobbet snart...

Over And Out!
Puss o Kram!

Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag...


Kommentarer
Postat av: storasyster

vet precis vilken känsla du pratar om. UNDERBAR känsla! Vill också känna så igen...puss <3 Är glad för din skull. Let us know if you need help with flytten

2010-10-14 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0