blaahablaahaa...

Sitter här o äter lite yoghurt..ska snart iväg o jobba o måste ju fått nåt i mej.
Är inte det minsta hungirg men har hört att det är bra att äta...Det var nån ny smak dom börjat med, Lingon o Vanilj! smakar som blåbär, lustigt men sant!
Jaa, jävlar vilken disskution det blev på FB när jag skrev nåt om SD! Orkar verkligen inte skriva nåt om det här...Det får vara så!
Har under en längre tid varit väldigt glad o lycklig...men nu känner jag att en sån där depperiod är på väg igen:(
Jag försöker alltid tänka bra tankar, men när man blir nertyrckt så långt ner det går så är det inte lätt!
Vill bara lägga mej o sova i alla oändligthet!
Min kära vän Kim Jönsson har gått ner 18 kg på tre månader! BRA JOBBAT! :D
Det enda han har gjort är att äta mindre...han har struntat i att han är hungrig. STARKT JOBBAT :D
funderar på samma diet, jag har ignorerat min hungerkänsla förut så det ska nog inte vara några problem...
För det här med träningen har ju inte blivit så mycket med...hmm!
Dags att slänga i sig yoghurten o svira om till jobbkläder!
Ikväll ska jag o Robin prata allvar...eller iaf jag! Jag hoppas han tänker lyssna på mej...

Over and Out!
Puss o Kram
!


Ta mej tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska inte låta bli att äta Malin eller ignorera dina hungerskänslor...du behöver inte gå ner några 18 kilo eller hur? Låt bli allt onyttigt så ska du se att det räcker! Varför blir du deppad då? Något jag kan hjälpa dig med? Vill att du ska må bra och känna dig glad..för din egen skull inte för någon annans. Puss och kram..snart dags att komma hem till mamma!

2010-09-23 @ 13:19:39
Postat av: Sanna

tack så mycket :D

laholms hälsocenter har jag den! hihi

kram

2010-09-23 @ 16:04:55
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: Tack :D

2010-09-23 @ 16:05:58
URL: http://matildaullen.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag har börjat lite på nailforceone.blogg.se

har inte kommit så långt :) får pilla på det mer en dag när jag har mer tid!

ingen prislista har jag fått upp där heller. Men om du undrar över ngt pris så bara fråga :) kan dem i huvudet!

sov sött!

PUSS

2010-09-23 @ 21:35:45
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaaa det blev riktigt bra till slut :D



oj 18kg på 3 månader, dt e ju sjukt mkt :O Problemet blir nog att hålla det sen när de gått så fort :/

2010-09-24 @ 00:02:40
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: Mamma

"En burk Red Bull Energy Drink 250 ml innehåller 80 mg koffein" "Däremot kan mer eller mindre allvarliga abstinensbesvär uppstå när ett stadigt intag av koffein plötsligt upphör. De vanligaste besvären är huvudvärk, trötthet, initiativlöshet och mild depression. Symptomen kommer 12-36 timmar efter den sista dosen. Huvudvärken kan hålla i sig ett fåtal dagar, de övriga symptomen försvinner gradvis och kan kännas av i upp till ett par veckor innan de är helt borta."



Har du druckit mycket Red Bull eller Coca Cola under en period? Eller aspartamdrycker? Du vet ju att det kan orsaka depp-symptom!

2010-09-25 @ 13:16:43
Postat av: Sanna

du tjatar inte :) det man inte vet får man ta reda på, hihi!

har erbjudande nu för 495:- ordinarie är 650:-

och det går att göra hur långa som helst fram till korta som bara den. Det väljer du själv :)

PUSS & KRAM

2010-09-26 @ 16:32:00
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0