Nu jävlar...

ska låren väck! inte hela men nästan...i lite på magen med!
Ska ner 4 kilo innan året är slut :D Å jag vill inte höra nåt om att jag inte behöver det o blaa blaa blaa...
jag gör vad jag vill o detta vill jag göra!!!! som sagt, har man inget snällt att säga så hållkäften! Har börjat med att springa lite varje dag, har SJUKT dålig kondis så orkar knappt nåt alls, men det kommer bli bättre ju mer jag springer, eller?
Iaf så ska jag skaffa ett Friskvårdskort med, så jag kan träna på Friskis o Svettis med:D
Detta kommer gå bra!! Jag har Robin som peppar mej...han har sagt att han gör slut om jag inte klarar det :O
heheh, dock vet jag att han skojar, men ändå!
För övrigt var det KANONERS i Sunny Bitch:D Lätt den bästa veckan på väääldigt länge! Bilder kommer sen!
Nehe, nu ska jag äta lite mat, plocka ur diskmaskinen sen slöa på soffan, det är jag värd efter ha jobbat o sen sprungit en runda! Gjorde även 30 situps:D
STOLT!!

Over And Out!
Puss o kram!


ser kanske ut så här i vinter?
Men med lite större bröst, förhoppningsvis ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hohooo, jag kan peppa dig också! För jag behöver ocksså peppas. Mina lår och mage ska också väck nämligen, trots att jag har noll motivation och noll tid till att träna.



Tack Malin, vad söt du är! :) Haha, smset skickade jag medans du var i Sunny Beach. Vi får köra en partydag någon gång! ;)

2010-09-08 @ 16:52:59
URL: http://engbergan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0